ΕΡΕΥΝΑ / NEA

Ένας νέος μανδύας αορατότητας, που δημιούργησαν Αμερικανοί ερευνητές, δεν κρύβει αντικείμενα στον χώρο, αλλά κρύβει γεγονότα στον χρόνο, κάνοντας διαδοχικές «χρονικές τρύπες» στη ροή του φωτός που μεταδίδεται μέσω μιας οπτικής ίνας. Οι επιστήμονες κατάφεραν να κρύψουν σχεδόν τα μισά δεδομένα (ποσοστό 46%) που μετέφερε το φως και ευελπιστούν ότι στο μέλλον θα βελτιώσουν κι άλλο την αποτελεσματικότητα της τεχνικής τους, η οποία στην ουσία «σβήνει» τα γεγονότα από την ιστορία, σαν να μην συνέβησαν ποτέ.
Ένα νέο πειραματικό φάρμακο για τους ασθενείς με πολλαπλή σκλήρυνση (σκλήρυνση κατά πλάκας) δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε ανθρώπους. Η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των κλινικών δοκιμών, αν και κυρίως περιορίστηκε στο να δείξει την ασφάλεια της μεθόδου και την έλλειψη παρενεργειών, αφήνει πολλές υποσχέσεις για το μέλλον.
Οι επιστήμες των γονιδίων και των υποατομικών σωματιδίων είναι οι δύο πιο «καυτές» περιοχές έρευνας, σύμφωνα με την καθιερωμένη ετήσια μελέτη Thomson Reuters μεταξύ των δημοσιεύσεων των επιστημόνων σε όλο τον κόσμο.
Ένας «στόλος» από οκτώ εκπληκτικά καλοδιατηρημένες προϊστορικές λέμβους, ανακαλύφθηκε σε λατομείο στο Cambridgeshire στα περίχωρα του Peterborough στην Αγγλία.
Μία ομάδα Ευρωπαίων αστρονόμων, χρησιμοποιώντας το Πολύ Μεγάλο Τηλεσκόπιο (VLT) του Ευρωπαϊκού Νοτίου Αστεροσκοπείου (ESO) στη Χιλή, «είδε» με άμεσο τρόπο ένα αχνό ουράνιο σώμα να κινείται κοντά σε ένα λαμπρό άστρο σε απόσταση περίπου 300 ετών φωτός από τη Γη. Με μάζα περίπου τέσσερις έως πέντε φορές μεγαλύτερη του Δία, ο εν λόγω πλανήτης, αν και τεράστιος, είναι ο πιο ελαφρύς που έχει έως τώρα παρατηρηθεί απευθείας εκτός του ηλιακού μας συστήματος.
Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013 14:34 |

Μαμούθ για κλωνοποίηση

Μια ομάδα Ρώσων επιστημόνων, δηλώνει ότι ένα πολύ καλά διατηρημένο απολίθωμα μαμούθ έχει εξαιρετικά μαλακά δείγματα ιστών, ακόμη και υγρό αίμα.
Σελίδα 1 από 59